BÖRJAR BLOGGA IGEN

shit vad längsen det var jag satt här och skrev , 
helt otroligt så mycket som har hänt här emellan dessa inläggen . 
ska inte bli för långt nu men vill bara berätta att jag slutade skriva här när jag inte hade tid längre 
och nu på sommarlovet som tog slut för 1 och en halv vecka sen har jag gjort väldigt mycket kul 
 
- ITALIEN MED MIN POJKVÄN I EN MÅNAD 
- RIKTIGT HÄRLIGA VARMA DAGAR HEMMA
- CHILLAT MED MIG SJÄLV 
- HAFT HÄRLIGA DAGAR MED FAMILJEN 
- KOMMIT 2A I SVERIGES NÄST STÖRSTA FOTBOLLSTURNERING ( ESKILSCUPEN ) 
- HAFT HÄRLIGA KVÄLLAR MED VÄNNER 
- MYSIGA HEMMADAGAR MED MIN POJKVÄN 
 
ja det var väl min sommar i en snabb '' sammanfattning '' 
& nu när jag har börjat skolan och snabbt skapat en rätt normal vardag igen kan jag börja blogga igen 
så ja tillbaka till nu , kommer börja att skriva varje dag som jag hinner pga läxor & träningar . 
kommer också att börja med att köra '' dagens outfit '' så varje dag kommer nya bilder . 
kommer också att skriva om musik och min fritid . 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0