DAGENS INLÄGG

ONSDAG OCH TRÄNING 
jaajajaj det är väl helt hyfsad dag ,
förutom att vi har dubbel no dirrekt på morgonen vilket är riktigt jobbigt annars va dagen bra 
köpte äntligen skåpsnykel till skolan och kommer äntligen in i mitt skåp igen 
peace till alla tjejer i min klass som slapp halva mentorstiden när killarna fick vara kvar 
efter ja hade slutat väntade jag på min älskade andré vi hade följe hem till han som alltid 
och sen stog vi och mös lite och sen stack jag hem 
nu sitter jag har och skriver och ska snart ringa min syster som måste hjälpa mig med min header 
som helt plötsligt har försvunnit så det ser sjukt konstigt ut ? 
senare ikväll blir det träning och sen slappa framför tvn och kolla hannah montana ' 
 
DAGENS OUTFIT : 
usa stickad tröja - köpenhamn 
ljusa jeans - cubus 
voluminious 4x mascara från LORÉAL PARIS
(rekomenderas att köpa)  
 
 
 
 
ha det bra '
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0