KANSKE DAGS ATT BLOGGA ?

jag har liksom haft fullt upp hela tiden från det att ja slutade skolan i fredags, jag stack hem till André, vi kollade film, mös och åt lussebullar typ, sen i fredags kväll hade vi chill kväll med vänner, riktig härligt.
jag vaknade bredvid André i lördags och sen blev ja hämtad av mamma och vi åkte och fria jul med mammas sambos föreldrar, mysigt och så.
sen stack ja hem till pappa, kollade julfilm och sen så somnade jag.
i söndags va jag med André hela dagen, han stack hem vid tolv på natten sen och sen vaknade jag vid nio för ja skulle hinna innan mamma hämtade mig igen, vi stack till kyrkan (tradition sen ja va nyfödd) och sen hem till mamma, kusinerna och morfar kom och nu ligger jag helt slut och ska snart lägga mig i sängen med mina systrar och en av kusinerna och kolla på film.

tråkigt inlägg kanske, vad vet jag men kommer förmodligen mer inlägg nu på lovet än va jag har gjort på den sista tiden.
ha en fortsatt bra jul alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0