LYCKLIG TJEJ

dagen och kvällen blev riktigt lyckad, började med att ja kom till André vid tre och han låg och sov, jag gav han presenter och sjöng.
Han fick "t-sirt & ketchup mega" bara för han dränker all mat i ketchup.
han blev jätte glad, vi låg och höll om varandra en stund och sen fick vi brotten och han fick tio min på sig att fixa sig, sen stack vi till lund och kollade bio, sen gick vi och köpte godis medans vi väntade på att bli hämtade, när vi kom hem kollade vi film och bara hade sjukt mysigt med julmust & godis.

nu ligger jag i min säng och ska snart sova, sjukt trött faktiskt.
sen imorgon blir det fira älsklings födelsedag med hans familj och sälja på julskyltningen med fotbollen.

GODNATT VÄRLDEN '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0