SLUTSPEL IMORGON

det blev inte lika tidig morgon idag som igår vilket känndes sjukt skönt, 
men kan säga att det känns i min kropp att ja spelat fem matcher 
för gud va ont ja har i mina ben och ryggen. 
men det blir slutspel imorgon och nu ska vi värkligen vinna 
sen efter jag hade spelat klart idag så åkte jag, pappa och min syster till köpingebro och kollade
på när min syster spelade fotbollscup. 
kollade dock bara en match och åkte sedan hem, 
jag va ett tag hos andré sen stack ja hem och åt
tillbaka till andré och lämnade en tröja 
men nu ska vi kolla på film med familjen snart och sen blir det väl sova tidigt ikväll 
med tanke på slutspel imorgon.
 
 saknar snön .. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0