GLAD IDAG

jag vet att jag inte skrev om vad jag gjorde och sånt igår , 
men fixade så mycket annat typ som dom bilder jag ska ha nu under ett tag till inläggen 
och så skrev jag ju lite om mig själv , dock inte så personligt som jag kommer skriva om senare . 
 
igår kväll åt min pojkvänns föreldrar och han mat hemma hos oss , sen stack jag och andré vidare på filmkväll
hemma hos andré . 
riktigt roliga va det med underbara människor . 
kollade på filmen " home sitter " typ om en kille som skulle passa några barn och så blev allting fel . 
sen sov jag hos andré och nu har han precis stuckit med sin pappa så jag sitter här själv i hans rum och skriver .
 
DAG 1 - Du och en bästavän

ja skulle ju lägga upp bilder enligt en lista . 
jag & min bästavän har kännt varandra riktigt bra i typ ett och ett halvt år 
vi har bara bråkat en gång och det va för typ en månad sen , det var en hämsk tid , jag mådde så fruktansvärt dåligt 
men nu har vi löst det , nästan helt iallafall bara att vi typ inte kan förlåta varandra helt för det vi har sakt till varandra 
och sånt . 
min bästavän heter emily & har också bogg som jag tycker att alla ska följa . 
http://goodlove.devote.se/
 
& nu kommer lite bilder , både riktigt gamla och hyfsat nya . 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0