FUCK MOBILBLOGGNING ..

har bloggat från min mobil hela helgen
och det har stått att inläggen har publicerats och nu hade inget det.. 
blev skit sur och fick typ damp men vad ska jag göra ?
 har iallafall sovit med min André igen första gången på typ två veckor. 
riktigt mysigt och sen hade vi myslördag och kollade på kalle och chokladfabriken. 
men sen i söndags 'igår' så va jag och kollade när min lillasyster spelade fotbollscup. 
hon kom två och var riktigt bra, gjorde nästan alla mål och man kan säga att man blir stålt
när man hör en förelder och en tränare i det laget som vann cupen 
- veberöd va ju rätt bra.
-ja hon nummer 5 är fantastiskt grym och kommer att gå långt. 
 
tyvärr glömde jag min kamerna hemma, 
typiskt att göra det och komma på det när man är där.. 
men ha det bäst. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0