en ovanlig onsdag

dagen började som den brukar , förutom att jag inte kunde äta någonting eftersom jag drog ut 2 tänder igår ( om ni inte fattade det med bilderna från igår )
sen va det inte äns första halva lektionen jag var på förren jag skulle på vård mässa i Lund , frivilligt men varför inte testa liksom ?
Sen åkte vi hem igen med bussen och kom tillbaka till lunch .
kunde bara äta om jag mosade maten så ja , jag satt och mosade potatis & panerad fisk , såg lite sådär äckligt ut men det fick funka .
Nu sitter jag och väntar på att min kära pojkvän ska sluta skolan '

bara för att göra detta otroligt tråkiga inlägg roligare får ni några otroligt fina bilder på mig och André från idag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0