KUL ATT VETA OM MIG

1. E du Cp? - nej 
2. Bästavänner? - bästavänner och bästa vänner ,
den ända av mina tjej vänner jag litar på till 100 % är min kära vän johanna . 
3. Röker du? - never
4. E du singel? - NEEEJ 
5. En som du känt länge? - emilia persson , saknade vännen ' 
6. Hårfärg? - brunt 
7. Har du bra humor? - nä , BÄST
8. Var bor du? - hos min pappa
9. Hur många kan du berätta allt för? - 1 , min pojkvän !
10. Har du förlorat en vän? - you don't say ..
11. Är du svensk? - helsvensk
12. Var e du nu? - hemma
13. E du blogg-beroende? - nä , men vill uppdatera så ofta som möjligt 
14. Födelsedag? - 27 januari 
15. Hur lång e du? - 157 kanske .. 
16. Har du syskon? - 2 hel syskon , 4 bonus syskon 
17. E du player? - NEJ
18. En söt person? ANDRÉ ÄLSKLING ASPLUND
19. Vem gillar du? min pojkvän andré 
20. Brukar du skämma ut dig? ibland ja .. 
21. Favoritgodis? - candy people godis 
22. Har du ett liv? - jadå
23. Husdjur? - 2 katter
24. Ögonfärg? - blåå
25. Har du någonsin sett en fallande stjärna? - JAA
26. Har mest minnen med? - emilia , vi var bästaväner sen vi var typ 2 år 
27. Vill du flytta/isåfall var? - nej
28. En cool person? - jag själv ? 
29. En snäll person? - rebecka holm
30. Favoritfärg? - rooooosa
31. Var är ditt senaste stora minne ifrån? - italien med andré 
32. Vad åt du senast? - choklad 
33. Vad drack du senast? - mjölk 

Kommentarer
Postat av: Johanna

älskar dig vännen♥

Svar: älskar dig också vännen '
Amanda Roséus

2012-10-15 @ 20:00:35
URL: http://www.johannaaasvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0