dålig uppdatering FÖRLÅTTT !

idag va det sista dagen på min första prao vecka och sista dagen på restaurante la italia .
hon jag har varit med mest under veckan fick tårar i ögonen när vi sa hejdå .. kommer sakna dig min söta Jasmine ! Rasmus också såklart & dem andra , kockarna shit era skämt och er goda mat .. I'M GONNA MISS THIS WEAK SO FREAKING MUCH !
fick choklad praliner som tack men också ett väldigt bra betyg för veckan med hem .

kvällen tillbringades med älskling , vi åt på resturang i byn med hans familj & en i mitt lags familj .
sen stack vi hem och kollade första filmen av Harry Potter , imorgon blir det andra filmen .

nu ligger ja i min säng och bloggar medans jag kollar en av smurfarnas alla filmer . vi hörs imorgon igen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0