HELVETES JOBBIG DAG

började med att jag blir väckt av min mamma som ringer och säger 
att vår vän gick bort inatt.. 
vad mer ska jag skriva igentligen? många i klassen har gråtit mycket idag, bland annat jag, 
har inte kunnat koncentrera mig dirrekt, så många tankar som snurrar runt i huvudet. 
det var en i min klass pappa så hela klassen var inte riktigt som den brukar vara, 
jag har även kännt honom igenom hela mitt liv då mina föräldrar har umgåtts med han som gick bort och hans fru. 
efter skolan stack jag hem liten stund till andré och lämnade läxor till honom för han var sjuk idag. 
har också smsat med min kompis, han som hade pappan som gick bort, 
han är en sån underbar person och vi har kännt varandra sen vi var riktigt små, 
men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, ville bara berätta varför jag inte bloggat innan idag. 
+ att blogg appen inte fungerer, det suger.  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0