NATIONELLA PROV I SO

ja jag sitter i klassrummet och har precis skrivit klart den ena delen i so nationella,
det gick riktigt dåligt, religion var det och jag suger riktigt mycket i det ..
om en timme så får vi gå ut ur klassrummet och tills dess ska jag bara äta mina gifflar och dricka min otroligt goda hallon dryck som jag starkt rekommenderar.
igårkväll så tränade jag fotboll i det otroligt härliga vädret, det var riktigt skönt att slippa ha halsduk och tjocktröja så sig.
fick också reda på att vi ska spela en sju-manna cup på krisithimmelfärds helgen, vilket jag set starkt fram emot.
vi har ju inte spelat sju-manna på över tre år.

jag kollade också igårkväll på min älsklings absolut sista handbollsmatch,
dem vann inte men spelade jätte bra jämfört med vad dem brukar.
måste sluta, skriver sen '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0