OM GYMNASIET + SVAR PÅ FRÅGA

jag kan knappt fatta hur otroligt snabbt veckorna går framfåt, 
inte är det bra heller för jag vill verkligen inte börja gymnasiet, jag vill typ gå kvar i veberöd livet ut 
haha, nä men det kommer bli skit jobbigt att åka buss varje morgon och varje eftermiddag och 
komma hem sent och sen stressa iväg till träningar och samtidigt träffa min pojkvän och alla vännerna. 
så man kan ju lätt säga att jag inte längtar till skolan börjar till hösten. 
 
juste jag fick en fråga igår 
Kan du inte fota klänningen och skorna tillsammas? :D 
och mitt svar är 
- nej det kommer jag inte att göra, jag tycker liksom det är en stor del i den kvällen 
att inte veta vilka klänningar alla kommer ha, hur allla kommer se ut och sånt. 
men jag kommer att ha med min kamera och fotografera så mycket under den kvällen så att 
ni kan få se min outfit av den kvällen någon dag efter när jag har valt ut bilder osv.. 
 
ska också berätta lite om min härliga måndag som jag faktiskt gillar. 
imorse var jag inte alls trött när klockan ringde, kännde mig faktiskt helt utvilad och pigg. 
jag fixade mig och åt massa goda mackor till frukost som jag alltid gör,
sen i skolan hade vi basket på idrotten, då jag, victor och sanna ägde som ett lag och spelade sjukt bra. 
sen på halva engelska och språkvalen lagade "språkvalsgrupperna" mat ifrån dem länderna man läser om
och eftersom jag har spanska så lagade vi såklart tapas, jag tyckte faktiskt det va gott. 
medans dem andra grupperna alltså franskan och tyskan lagade olika efterräter. 
sen på slöjd lektionen jobbade jag på men min klänning som typ kommer bli klar om två veckor och det är 
jag sjukt glad för just för att jag jobbat så länge med den och vill se att jag gjort något bra. 
allt annat jag har gjort på slöjden under alla år ifrån trean har jag gjort klart och sen kastat när jag tagit hem det
men det ska jag inte göra med denna klänningen för jag är än så länge riktigt nöjd. 
efter skolan följde min andré mig hem, vi snackade om allt möljigt och jag visade han mina nyhandlade skor. 
nu måste jag byta om för att snart sticka till fotbollsträningen ikväll. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0