RIKTGIT LÅNGTRÅKIG SÖNDAG

jag vaknade vid sidan om min prins idag, och av det får jag en känsla som stannar kvar under hela dagen.
igår kväll så va det skit mysigt, busade med små pojkarna, och mös med André.
vi åt grillat kött och sen grillade vi marchmallows, så fruktansvärt gott det var alltså.
jag och André cyklade hem till honom vid tio tiden unigefär, vi kollade då på mammas pojkar och en annan film sen somnade vi.
jag stack hem vid tolv idag för han skulle träna, jag stack då också ut och power walkade 5,7 kilometer själv.
riktigt skönt och soligt vårvädrer så det passade bra,
sen jag sen kom hem har jag suttit vid datorn och försökt hitta två års present till André, också sett om det finns några roliga upplevelser man kan göra här i närheten men tydligen finns det bara i Stockholm ? jaja..
har också lagat mat till mig själv och nu sitter jag ute i det varma uterummet och bloggar ifrån min iPhone.
längtar till tisdag då det är Valborg, ska bli så sjukt kul.
men nu ska jag försöka klara min bana på candy crush, skriver mer senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0