SHIT VAD VECKORNA GÅR SNABBT NU

sitter med musiken dunkande i rummet
och bara njuter av att denna helgen kommer blir fantastiskt bra, 
igår kunde jag inte blogga för att efterskolan som slutade kvart i tolv så stack jag hem till andré
vi kollade lite tv och typ busade eller vad man ska säga, 
vi typ kittlade varandra, brottades och jag vann haha nä men kul var det.
senare på eftermiddagen vid fyra om jag ska vara exakt så stack jag hem och fixade till mig sen blev jag 
hämtade av mamma och filip sen bar det av till malmös nya shopping center emporia och åt sushi 
och jag köpte ett par jeans också. 
vi gick sedan in till malmö arena och kollade på sverigen herr landslag i handboll som 
mötte och slog polen i en em kval match, vi satt på första raden på långsidan och det va riktigt coolt.
 ner jag sen kom hem vid tio tiden så funkade inte internett på min mobil så
det var därför jag inte uppdaterande så nu vet ni det.
idag så var skolan lugn som den verkligen inte kommer vara nästa vecka då vi har 
en inlämning i svenska, engelska glosor, musik uppspelning av egna låtarna, so läxförhör. 
så det väntas en otroligt jobbig vecka så det firar vår klass med att ha fest för små barn ikväll i 
skolans matsal, nä vi firar inte något, vi ska bara försöka samla in lite mer pengar till vår klassresa. 
men nu ska jag inte dra ut på detta inlägg längre utan slänga mig in i mina 
tankar som kommer av den underbara musiken som glider in i mitt huvud. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0