FÖRSTA GYMNASIE SKOLDAGEN

idag kära läsare var en otroligt speciell dag för lilla mig, 
jag började på gymnasiet som jag i flera år har haft lite små ångest över .. 
 
det är ju såhär att vissa verkligen längtar till gymnasiet och har jätte lätt för att lära känna nytt folk 
eller till och med sökt in till en speciell linje tillsammns med en kompis, 
det gjorde inte jag, så imorse kom jag till polhemskolan med min pojkvän vid halv nio unigefär.
han hade en från sin förra klass med till sin nya klass och jag hade ingen. 
jag var otroligt nervös och skakade imorse när jag satt på bussen in till lund. 
men närverna släppte efter ett tag med klassen i aulan. 
vi gick sen på typ rundvandring på lunds största skola, ja ni kan ju tänka er hur vilse jag en 
en tjej i min klass var när vi sprang runt där och skulle hitta en massa grejer. 
sen fick vi mer information, vi åt och sen fick vi bara mer och mer information om allt möjligt så som
skolan, schema, byggnaderna, salarna, lektionerna osv. 
 
sen vid lite efter två så slutade vi, jag sa hejdå till dem två tjejerna jag fått bäst kontakt med 
och sen hittade jag Alexandra, vi satt och väntade på våra pojkvänner tillsammans. 
när jag sen kom hem åt jag lite snabbt och sen stack till André med grejerna han glömde i min väska. 
jag stack sedan hem för att byta om och ge mig ut och träna, 
träningspasset kommer upp här på bloggen lite senare ikväll eller imorgon bitti, 
vissa har ju faktiskt lyx att börja tio över tolv varje tisdag, hihi. 
men vi hörs senare iallafall, ska käka homemade a la pappa nu. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0