FÖRSTA RIKTIGA SKOLDAGEN

jag började inte förrän tio över tolv, kändes så skönt.
men jag blev väckt av att mina syskon skrek på varandra vid halv åtta tiden,
men jag somnade iallafall om för en liten stund, och gick upp halv nio unigefär.

då käkade jag frukost och sen fixade jag mig, kollade sen tv och smsade en i min klass som hade tre timmars håltimme..
sen åt jag "lunch" vid halv elva och stack sen till bussen.
sen gick jag till skolan och träffade en i klassen, hon jag kommit närmast.
sen gick jag och hälsade på André,
sen började lektionerna, det var mest prat och så idag, blir definitivt jobbigt, och en massa läxor..
har redan fått reda på två prov, kul så på första dagen.

sen tog jag bussen hem med älskling och Aaron,
vi snackade hela vägen hem och sen stack jag och André och tränade, Aaron kom också dit lite senare.
efter ett hårt och svettigt pass så cyklade jag hem och åt spagetti och köttfärssås, sen hoppade jag in i duschen.
nu sitter jag i soffan och kollar på tv, ska snart gå in och lägga mig, är så trött.
men ja, vi får se vad som händer.
ska kolla lite Hannah Montana också innan jag somnar ju, så får nog gå in nu,
men måste äta något är så hungrig..
men vi hörs, kommer mer inlägg imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0