GODNATT VÄRLDEN

idag så fick jag en otroligt god middag,
grillad kyckling med basmati ris och jordnötssås.
det var så himla gott,
och för att jag gjorde såsen så han jag inte städa mitt rum som jag skulle..
så får väl tränga in det någonstans i morgondagens schema.

iallafall så efter maten satt vi kvar och snackade i kanske en timme,
sen stack jag till Andrés jobb och väntade på honom.
vi skulle ha film maraton med hans jobbarkompisar med det blev inte så mycket av det.
sen fick jag riktiga kramper i magen så jag var tvungen att sticka hem.
och nu ligger jag i min säng och tycker synd om mig själv och kollar på Hannah Montana och skriver detta medans mina ögonlock håller på att stängas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0