HEJ ALLA LÄSARE

stack till skolan idag för att hämta ut min dator,
men men mentor har tydligen slarvat bort bara min lapp så alla fick en dator utom jag ..
känns sådär lönt att komma till skolan en timme innan lektionerna började i onödan.
sen började jag inte förrän halv ett och hade två lektioner, min historie lärare är så bra, gillar henne starkt.

sen efter skolan åkte jag hem med en jag var bra vän med innan,
vi har typ inte snackat på över ett år.
efter jag hoppade av bussen stack jag hem och åt lite snabbt, bytade kläder och stack till älskling.
vi skulle sticka och träna tillsammans men han kom på att han skulle iväg till något möte,
så jag fick träna helt ensam.
körde hårt och tungt pass med inriktning på mage och armar.
men först löpträning i tjugofem minuter.

när jag sen kom hem pluggade jag lite matte och åt middag,
älskar pappas spagetti och köttfärssås.
men iallafall, så sitter jag nu framför tvn och har precis kollat på idol.
myser med min kisemise och ska snart gå och sova.
men först spela lite subway surf och kolla på Hannah Montana.
men vi hörs imorgon mina kära läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0