I SIMRISHAMN

sitter vid busstationen och väntar på att bussen ska komma.
idag har det varit så otroligt mycket att göra och så, därför han inte jag med den bussen tio i fyra utan får vänta till tio i fem.
det är faktiskt läskigt så otroligt många fulla män här är på stationen,
den går runt med systembolagspåsar och står och vinglar..
visst man ska kunna dricka och så i den åldern men man måste kunna kontrollera sig.

igårkväll så kom min kusin, han sambo Nathalie och deras åtta veckors dotter Wilja.
jag dör så söt hon är, fick inga bilder på henne igår men idag ska jag fota en massa.
jag verkligen älskar barn, och hon var så underbar och så på alla sätt.

och ikväll så lovar jag att lägga upp bilder, så vi hörs senare,
nu ska jag fortsätta att vänta på bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0