INTE HAFT TID ATT BLOGGA

började tidigt imorse, åkte buss med älskling imorse.
så himla mysigt med lite mys tid sådär på morgonen.
sen har jag haft mediaprukuktion två lektioner idag, nytt och så himla kul.
vi gick runt och filmade med riktiga proffs kameror och hade skit kul.
vi blev indelade i små grupper och fick en färg som vi skulle beskriva i filmen, det gick faktiskt riktigt bra för oss.

sen på lunchen hade vi så lång rast att vi stack typ hem till en i min klass och satt ute och spelade kort.
mysigt och skönt att komma ifrån skolan ett tag, men jag är ändå fett nöjd med min skola.
vi hade också engelska och svenska, en och en halv timmes pass, det är riktigt hämskt.
men ja kan ju inte klaga på mitt schema, börjar tolv imorgon också.

efter jag slutade halv fem, sen kom jag hem vid halv sex, då jag stack en snabb sväng inom älskling och pussades lite.
sen stack jag hem och åt snabbt, bytte om och städade mitt rum.
vid halv sju cyklade jag hemifrån ner till fotbollsplanerna och dömde en match.
hemmalaget vann med 3-2 så det var bra.
nu sitter jag bara hemma och kollar idol och smsar med en i min klass,
ska äta någonting nu.
vi hörs imorgon mina kära läsare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0