PLUGG EN LÖRDAGKVÄLL

dagen har faktiskt varit otroligt bra, mycket bättre än jag trodde. 
på jobbet så jobbade jag ju inte ensam som diskare utan det var en till och vi hade väldigt roligt. 
dessutom är det mycket roligare att jobba med någon än ensam, och det känndes som mycket minde disk då också även om det var med än dubbelt så mycket som annars i sommar. 
träffade också min farfar och hans sambo och kom och hälsade på på jobbet och såg hur jag hade det,
min pappa och familjen kom också dit, åt och så, blir så  glad då och fick extra energi. 
 
efter jag jobbat färdigt och skulle skriva ut mig så fick jag otrligt mycket beröm och så av all personal
och det sa att jag hade varit otroligt roliga att arbeta med och att jag hade gjort mitt jobb utomodentligt bra.
blev så lycklig och kännde att jag verkligen har andvänt min sommar på bästa sättet jag hade kunnat.
efter all beröm och farväl så hämtade pappa mig ifrån jobbet och vi åkte hem.
när jag kom hem så satt ejag mig direkt med engeskan och nu har jag även pluggat i unigefär en halvtimme igen.
jag har också ätit kyckling och fläskfile med pommes och en stor god sallad. 
vi fick också i oss en del glass och chokladbollar till efterrätt idag också, så gott men onyttigt.. 
efter maten och efter jag duschar och städat mitt rum så stack jag och älskling hem till honom och började plugga,
känner att jag kan mina glosor nu så började blogga istället, andré pluggar fortfarande men vi ska snart slänga på en film att titta på innan vi somnar i varadras famnar. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0