SJUKT HÄRLIG SÖNDAG

för det första vaknade jag bredvid min absoluta favorit,
jag och André gick sen upp efter vi vaknat till, upp och åt frukost.
sen fixade jag mig snabbt för att sticka och döma fotbollsmatch, har sammanlagt dömt fyra matcher i helgen.
riktigt kul och skönt med extra träning.

sen efter jag dömt klar så stack jag hem och kollade antal the walking dead ansvitt.
är inne i säsong tre nu och det är så himla bra.
sen stack jag till André ett tag, var nog där i två och en halv timme.
vi hare typ krig, och jag vann såklart, som alltid liksom.
och sen kollade vi på en film, jag stack sen och hämtade maten på Acian Flavour och sen mös jag och min syster till det med film.

sen kollade vi också på film med familjen senare ikväll som precis tog slut,
step up revolution, så himla bra film, rekommenderas starkt.
och nu ligger jag i sängen framför Hannah Montana och min mobil.
börjar sent imorgon och det är så himla skönt, helt underbart att börja sent och sen sluta unigefär samtidigt som dem som började redan vid åtta tiden.

men nu ska jag sova, mina ögonlock klarar inte av att hålla sig öppna länge till.
men vi hörs imorgon så får alla sova så gott inatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0