TILLBAKA PÅ JOBBET IGEN

imorse vaknade jag vid sju och kunde inte somna om,
hade sån ångest över jobbet ..
men jag låg kvar och höll om min sovande pojkvän till kvart i åtta,
sen fick jag ta på mig och bre min macka i min ensamhet eftersom André inte orkade gå upp.
jag fick iallafall hejdå kram och kyss och sen stack jag till bussen.

jag kom till jobbet tjugo i tio och käkade lunch vid halv tolv,
dem på jobbet lurade mig när jag kom att diskmaskinen var sönder och att jag var tvungen att diska förhand,
det var inte alls kul och jag började fråga en massa frågor om hur och varför den va sönder..
men iallafall när sen fattade att det var ett skämt skrattade allihopa.
det var hyfsat mycket att göra idag och jag är så himla lycklig att jag bara har två jobbdagar kvar denna sommaren.
medans jag är så otroligt stolt över mg själv att jag har kämpat mig igenom detta helt ensam och att jag klarat det så bra som jag har gjort,

nu står jag och väntar på min andra buss, den ska åka här ifrån om fyra minuter men bussarna är ju alltid sena så man vet aldrig.
när jag kommer hem sen ska jag sticka och hämta min klocka hos André och sen hem och äta.
jag är så himla hungrig!
och förlåt alla kära läsare för att jag bloggat dåligt på sistone men jag har inte tänkt på det,
har bara tänkt på att ta det lugnt och slappa nu förra veckan när jag var ledig.
men det ska bli ändring på det nu när jag har en vardag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0