TRÄNINGSPASS

spring eller powerwalka i 20-30 min först,
konditions träning är alltid bra och är dessutom en väldigt bra uppvärmning.
idag sprang jag 4.20 kilometer och dem sista två kilometerna ökade jag tempot.
för att öka min kondition.

jag tog jag en två-tre minuters paus med vatten intag.
man måste dricka mycket för att kunna träna ordentligt utan att må dåligt efteråt.
sen gick jag på styrkan :

situps 3x20
armhävningar 3x20
rumplyft 2x20
benlyft 20 stycken per ben
vad dips 15 stycken per ben
benböj 30 stycken
utfall 35 stycken

det kommer bild på hur man utför dem olika sakerna men inte denna gången.
hoppas vi har nytta av detta och får det som motivation till att träna.
jag kommer inte lägga upp varenda gång jag tränat men ska försöka lägga upp olika tips mins en gång i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0