ANNANDAG JUL

idag har varit helt prefekt, en helt prefekt dag alltså! 
dagen började med att jag vaknade bredvid världens finaste människa, 
vi åt frukost och klädde på oss. 
sedan blev jag hämtad av familjen, 
vi tog oss sedan in till Nordens största shoppingcenter emporia och var där hela dagen. 
jag inhandlade bara en ganska basic tröja, svart med ett vitt tryck på magen. 
snygg tyckte jag iallafall att den var för att vara en vardagströja. 
 
vi käkade lunch på emporia, jag åt en riktigt stor och enormt god ceasar sallad. 
sen innan vi åkte hem gick vi i matbutikerna för att hitta mat till kvällen. 
sen kom vi hem vid sex tiden och då åt vi och nu kollar vi på sällskapsresan filmen. 
så otroligt bra och rolig den är! 
ska fokusera på filmen nu så ha det bra. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0