DECEMBER

första advent och första december, 
jag har nog aldrig haft en sådan mysig första advent som i år.. 
jag sov hos André inatt och fem över halv nio imorse knacka hans mamma på dörren. 
tio minuter senare satt vi allihopa uppe i deras soffa med en lussebulle i ena handen och en kopp varm choklad med marshmallows och grädde i den andra.
vi kollade på julkalendern tillsammans och sedan en julfilm. 
vi åt även en riktigt god och mysig frukost. 
 
vid tre tiden kom Andrés mormor och vi åt födelsedags middag för André. 
vi gick sedan tillsammans ner till julskyltningen i byn och kollade lite, 
sen hem och åt tårta, lussebullar och pepparkakor. 
sedan mös jag och André på hans rum framför solsidan och nu är jag hemma i min egna säng. 
det ända som skulle vara bättre idag är hur jag mår, feber, ont i halsen och en riktig förkylning har hoppat på mig. 
så André har även idag lärt mig hur man snyter sig, vilket jag aldrig gjort i mitt liv. 
 
godnatt alla och hoppas att ni har gått en lika bra start på julmånaden som mig. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0