GANSKA SENT INLÄGG

eftersom jag har haft fullt upp hela dagen ifrån klockan sju till nu så blir det såhär med bloggen. 
jag gick som sagt upp sju för att kolla på när André spelade lundaspelen i handboll. 
det gick sådär men alltid lika kul att kolla på honom, Gud vad jag saknar handbollen! 
vi åkte sedan hem till hans mormor och filade lite och sedan körde vi hem till André. 
vi mös, kollade på film, lagade tacos och hade en massa bus för oss. 
när jag sen kom hem vid nio så hade vi gester. 
en familj som är som min egna, har kännt dem sen jag låg i magen, nä men nästan så är det faktiskt. 
vi har suttit och pratat om allt möjligt och det har varit en helt underbar kväll. 
men nu ska jag sova för imorgon ska jag äntligen få träffa min Emilia som jag inte träffat på två år. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0