GODMORGON

igår var det tänkt att jag och André skulle kolla film och mys med han var så himla trött efter sin cup så han somnade kvart över åtta.. 
och det sjuka är att han fortfarande sover, klockan är 11.22, han har sovit i mer än 15 timmar? 
iallafall, jag spelade igårkväll olika spel på datorn och kollade lite på internett. 
sen gick jag och la mig framför en film vid halv tio. 
jag var nog också ganska trött för jag kommer inte ihåg så mycket av filmen. 
 
idag blir det träning på gymmet med André och sen inhandling av mat med pappa senare på eftermiddagen. 
det blir nog också ganska mycket städning så vi får se om jag hinner med att göra års sumé, ska verkligen försöka. 
nä nu ska jag väcka min pojkvän för jag är så himla hungrig, 
vi hörs senare och ha en bra dag.  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0