KORT TISDAG

vi slutar egentligen inte förrän om en och en halv timme men vår engelska blev inställd så slutar nu istället. 
riktigt skönt och är så glad över det för det är jätte jobbigt att gå så länge.. 
vi började idag tio över tolv så det är ganska skönt. 
även om jag slutar sitter jag dock kvar i skolan för att jag och André ska mysa runt lite i Lund innan vi sticker hem och tränar. 
 
ser verkligen fram emot helgen som är fullproppad med roliga aktiviteter! 
vill att tiden ska gå snabbare, det är även bara en och en halv vecka till jullovet och två veckor exakt till julafton. 
sen fyller jag också snart sjutton, 
men ska leta upp vart min pojke befinner sig så vi hörs ! 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0