MITT 2013

 VINTERN - började med mycket fin snö,
var väldigt mycket ute och fotade och det var snö ganska länge. 
jag skickade även i min gymnasie ansökan och pluggade mycket. 
det var även första året jag var domare i romelecupen vilket var så kul. 
vann även min sista innomhuscup inom fotbollen och vi vann den för andra året i rad. 
 
VÅREN - jag hade en underbar valborg med finfina vänner. 
började fotografera blommor som tittade fram från den kalla marken.
  spelade min sista fotbollsturningen över huvudtaget och vann guldet där med. 
provjobbade även för sommarjobbet som jag fick. 
 
SOMMAREN - den gick mest åt att jobba. 
åkte på avslutnings klassresa med världens bästa klass 9A.
gick och på lärarmiddagen med min fina pojkvän. 
fick även uppleva en semester i stockholm. 
var med min mamma på camping i ystad och även med min pojkvän i lomma. 
 
HÖSTEN - började estetiska programmet på gymnasiet, 
 och fick världens finaste vänner. 
var på avslutningsresa med fotbollslaget i paris. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0