MYSDAG I MALMÖ

ännu en dag som jag fick ställa klockan, 
och ännu en gång är det frivilligt. 
jag tog bussen till Lund för att sen ta tåget till Malmö. 
jag träffade min älskade Emilia som jag inte träffat på nästan två år. 
vi gick och satte oss på espressohouse och fikade, pratade och skrattade massor. 
vi gick sedan runt och kollade i lite affärer, sen sa vi hejdå och tog vars ett tåg hem. 
ååh så himla mysigt vi hade och så mycket jag har saknat henne! 
 
nu sitter jag hemma i soffan och myser, 
André har precis kommit hit och vi kollar på ishockey vm. 
ikväll ska vi bara ta det lugnt och mysa såhär i slutet av 2013. 
kommer en års sumé imorgon, men massa bilder och annt kul, håll utkik. 
  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0