FREDAG NU IGEN

kännt typ som att veckan går skit snabbt och helgen kommer hela tiden, både bra och dåligt..
men ska iallafall säga att jg bloggare inte igår så mycket för när jag kom hem började jag plugga och jag pluggade till halv åtta på kvällen så hann inte äns träna.
men nu sitter jag iallfall på spanske lektionen igen, har haft matte, musik & svenska innan detta.
men inte så speciellt kul faktiskt ..
efter skolan så ska jag och André sticka dirrekt till mamma och fira mig och umgås med världens sötaste bunts syskon.
kommer kanske lite bilder ikväll när jag och André kommer hem till han senare.
men lite fina bilder på mig och Victor kan jag bjuda på än så länge.
ha en bra fredag allihopa /a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0