LÅNGSAMMA TISDAG

ja på visst sätt är det bra att dagarna går långsamt,
eftersom jag inte vill börja gymnasiet,
ja vill inte att det ska bli sommar och jag vill att det ska gå långsamt.
men jag vill ju inte att det ska gå långsamt när jag bara sitter hemma och har tråkigt.
har efter jag kommit in efter jag fotade suttit och kollat igenom alla bilder som jag var taggad i på facebook.
otroligt många både fina & fula bilder.
men minnen var det iallafall och nu vet jag inte om jag vill ha blont hår med pannlugg igen.

annars idag så har inget speciellt hänt,
skolan började med bild lektion vilket är helt underbart att ha på morgonen.
sen tillbringade jag min dag med Sanna och Felicia igen,
André är fortfarande sjuk och det suger.
vi i klassen fick äntligen iväg vår klasskläder beställning.
det kommer bild på det så fort dem är klara och vi hämtat dem.

annars i skolan hände inte så mycket speciellt,
min mage kurrade så mycket så jag trodde jag skulle dö men hittade tio kronor i min jacka och det räddade mig för att dö.
sista lektionen idag skulle varit lästid,
men den blev inställd så slutade tjugo i två.
så stack till André tidigare och fick en lång härlig kram.
sen cyklade jag hem och gjorde ingenting.
nu sitter jag och kollar på tv och väntar på mat med kurrande mage för andra gången idag.
skriver senare igen, ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0