MYSIG KVÄLL/NATT IGÅR, MYSIG DAG IDAG

igårkväll när jag och André kom hem till han så packade han och så,
sen kollade vi på tv och mös lite med varandra.
sen somnade vi vid halv två tiden fast innan det hade jag små somnat på älsklings bröst men vaknat av att han sakt att han älskar mig, pussat mig på pannan eller sakt att jag är söt.
älskar det, älskar han, älskar oss tillsammans !

sen vaknade vi imorse hyfsat tidigt.
vi kollade tv och sen duschade han och fixade sig för han skulle på läger,
vi åt frukost och sen så bestämmde han sig för att inte åka för hans kompis hade blivit sjuk.
men vid två tiden blev jag hämtad av mamma och mina systrar.
vi åkte in till Lund och kollade på bio,
vi såg pitch perfect.
Riktigt bra film som jag starkt rekommenderar.
sen åkte vi hem och fixade mat och åt,
jag spelade dator spel med mina bus bonus brödrar.
sen kollade vi melodifestivalen, jag mös med Adam och nu sitter jag framför gasolbrasan och myser vid tvn med familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0