OM DAGARNA JA INTE BLOGGAT PÅ

söndag - gick upp vid åtta, skulle döma romelecupens slutspelsdag.
dömde f03, f02 och f01.
riktigt roligt.
min lillasyster spelade ju i f01 och dem vann hela cupen + att min syster är en riktigt kung.
sen vid halv ett kom jag hem, duschade och åt lunch och sen stack jag till älskling.
vi kollade på film och åt.
sen gick vi ner och kollade på min lillasyster igen när hon spelade med f00, hon blev ju upplånad till dem och dem gick till final.
det gjorde min andra syster också med f99 så vi gick ner och kollade och båda lagen vann finalen.
vi gick sen hem till André igen och åt glass och kollade på en sjukt bra film.
sen vid kvart över nio ringde ja pappa så han kom och hämtade mig.

måndag - skolan va bra, jag va inte med på idrotten för ja hade varit yr och mådde illa på natten.
annars hände ingen speciellt i skolan.
jag och André hade jätte mysigt en rast, sen annars var det som en helt vanlig måndag.
efter skolan cyklade jag hem, gick sen tillbaka till André och hämtade pappas cykel,
senare tränade jag fotboll i snöstorm, det va faktiskt jätte kul, vi mötte p01 och vann.
efter min träning gick ja in och kollade på Andrés träning, sen myste vi lite och sa hejdå.
jag stack hem och somnade nästan dirrekt.

idag - kom till skolan och André var i tid idag, herregud vad förvånad jag blev.
men iallafall så hade vi precis bild,
och nu sitter jag på matte lektionen och hade dåligt samvete över att jag inte skrivit på länge.
kom också på att ja skulle skriva om mina systrar, men det gör jag idag, någonting.

puss på livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0