PINSAMT STAVFEL I FÖRRA RUBRIKEN

skulle ju varit talar ut..
men ja, efter skolan sa jag och André hejdå hemma hos honom som vanligt,
men det var nog det snabbaste hejdå vi någonsin sakt för båda två behövde gå på toa.
HAHA men när jag kom hem satte jag mig på toa, kollade på tv och åt.
sen stack jag på fotbollsträning, var riktigt skönt att träna, kännde mig lite halv duktig faktiskt ett tag i målet.
sen duschade vi med laget och nu sitter jag nere på Andrés träning.
love it, men är sjukt hungrig så jag tror att jag kommer dö !
kommer inte fler i lägg ikväll, men skriver imorgon.
hoppas att alla kommer sova underbart bra, det kommer nog jag, riktigt trött.

och ja, jag protesterar mot att hunger inte borde finnas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0