PLUGG EFTERMIDDAG

när jag kom hem efter att ja haft snöbollskrig med älskling så gjorde jag en fruktsallad.
ett halvt päron, ett halvt äpple, en hel apelsin och lite vindruvor.
fyfan va gott och jag blev fett taggad på att plugga när ja åt.
läste ut min bok, som ska inlämnas imorgon och vi ska diskutera dem imorgon med alla niorna.
sen pluggade jag idrott och sen hade ja pluggat i över tre timmar.
jävlar alltså, sen åt jag middag och stack till älskling och lämnade hans vantar.
han ska inte till skolan imorgon för han ska ta ut sin tandställning, grattis till honom.
VILL OCKSÅ TA UT MIN -.-
men ja, nu sitter jag och kollar på tv med la familla.
sitter i shorts och linne bredvid vår öppna spis, riktigt härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0