SITTER I SKOLAN OCH GÖR INGENTING

denna dagen har varit otroligt bra faktiskt,
på no lektionerna så hade vi förberedelser för nationella och övade på laborationer.
sen hade vi film på spanskan och den filmen är riktigt konstig,
men tiden går riktigt fort.
nu sen på skulle vi ha so lektion men vår lärare var inte här,
vi hade därför vår musiklärare och vi satt och berättade historier och sen slutade en kvart tidigare.
sen va det lunch, kyckling och potatis.
gott somfan med gräddsås till.
sen hade vi mentorstid och bestämde inför föräldramötet ikväll.

nu sitter jag på BoF lektionen och har otroligt tråkigt,
sitter bredvid Sebbe och vi sitter med vara telefoner och väntar på att lektionen är slut.
stör mig sjukt mycket på att vi skulle haft idrott elevensval men inte får det för att vår lärare är på utbildning under den tiden.

efter skolan ska jag sticka och säga hej till min kära André som fortfarande är sjuk och sen ska jag hem och baka,
inför ikväll men vet inte vad.
skriver sen efter föräldramötet,
nytagen och fin bild på en sur tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0