1 JANUARI 2013

inte direkt hunnit att uppdatera nu, i söndags kom jag hem till André vid halv tolv.
vi kollade på solsidan hela säsong 1 och sen somnade vi, sen i måndags sov vi till två, sen åt vi, kollade en film och sen stack ja hem och fixade mig, han fixade sig hemma och sen tack vi till Frida.
Det var den absolut bästa nyårsfest jag någonsin varit på, så sjukt kul vi hade & sen vid tolvslaget stack vi hem till en kompis bror som hade sjukt många och otroligt stora raketer, dom höll på i över en halv timme (y)
sen stack vi hem till Frida igen, senare kom jag och André hem till han och hade sjukt mysigt, kollade solsidan säsong 2 och sen somnade vi,
vi vaknade vid två idag igen & kollade vidare på solsidan, haha såna töntar vi är.
sen stack vi hem till mig och åt, kollade tv och sen stack André hem.
bästa dagarna på länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0