ALLA DESSA SATANS RUBRIKER

idag har varit en bra dag, vaknade i tid idag också.
åt frukost, fixade mig och sen stack jag till skolan.
en sak med vinterns hatar jag och det är när det är mycket snö och det blir massa plusgrader och allt blir slaskigt och äckligt och det samtidigt snö/regnar ..
men jaja, i skolan började vi med bild.
det bästa ämnet i skolan. FAKTISKT INTE IDROTT.
och sen har vi haft matte, engelska och svenska.
fick tillbaka ett svenska prov och jag hade 166 av 211, riktigt stolt !
sen hade vi också en lästid och nu har vi slutat, men jag sitter och läser medans jag väntar på att André ska sluta, ska vara med han idag, wiiiie !
och måste bara säga det att jag har inte läst ut en bok på 2 och ett halvt år och nu har vi ett tema på skolan så nu läser jag denna boken som heter MITT SKIT LIV.
den är verkligen värd att läsa.
ska fortsätta läsa lite till innan han slutar, skriver ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0