LITE SENT, SAMMANFATTNING AV 2012


1
. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - ja verkligen, var utomland två gånger utan föräldrar, i prag med mitt handbollslag och i italien med min pojkvän. Sen gjorde jag ju andra saker också men inte så stora. 

2. Höll du några av dina nyårslöften? - jag hade inget nyårslöfte för dem andra åren har jag inte klarat det så varför försöka igen liksom. 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - nej

4. Dog någon som stod dig nära? - nej

5. Vilka länder besökte du? - Italien, Tjeckien, Österrike, Tyskland, Danmark, 

6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? - en bättre relation med min kära mamma

7. Vilket vilka datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? - 5-9 april (prag med laget), 26 maj(vann malmöspelen), 2 juni (ett år med andré&ov beachhandboll), 29 juni (lagfest med fotbollen), hela juli(italien med älskling) 3-5 augusti(eskilscupen) mm ..

8. Vad var din största framgång 2012? - vågat tro på mig själv

9. Största misstaget? - det vet jag faktiskt inte ..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - min nacke har ju varit ett problem 

11. Bästa köpet? - min dator !!
 
12. Vad spenderade du mest pengar på? - förmodligen kläder 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - min käraste pojkvän

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? tröjan du hatar, äckligt, ai se eu te pego, dansa pausa, call me maybe, whistle, some nights, don't you worry child, radioactive, en apa som liknar dig, gangnam style, händerna mot himeln, vart jag än går, scream and shout.
 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - mycket gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer? - vet faktiskt inte

17. Vad önskar du att du gjort mindre? - oroat mig för en massa onödiga saker

18. Hur tillbringade du/kommer du att tillbringa julen? - med släkt

19. Blev du kär i år? - blir mer och mer kär i andré för varje dag som går

20. Favoritprogram på TV? - big brother, x-factor

21. Bästa boken du läste i år? - flickan i de röda skorna

22. Största musikaliska upptäckten? - ingenting

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - önskade mig pengar i konfapresent och fick det

24. Något du önskade dig men inte fick? - jag kommer inte på något

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? va i skolan, sen firade med släkt

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?- det tror jag inte

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? - ändra hela tiden , från början till slut typ. 

28. Vad fick dig att må bra? - olika saker olika tidpunkter

29. Vilken kändis var du mest sugen på?- olika

30. Vem saknade du? -emilia persson
 
31. De bästa nya människorna du träffade? - jag vet inte riktigt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0