OTROLIGT MYSIG EFTERMIDDAG

ja efter skolan så var jag med André,
vi åt en ben & Jerry - strawberry cheescake, muuuums !
sen kollade vi hannah Montana från första avsnittet som han så snällt hade laddat ner till sin otroligt snälla flickvän '
undra hur länge hon har tjatat, hahah.
nä lite seriöst nu, jag stack hem vid sex tiden och åt köttfärslimpa inlindad i bacon med potatis och rödbetor till.
men nu har jag spelat spel på telefonen och nu kollar jag på tv medans jag bloggar.
men nu la min mamma in någon i min logg på Facebook, måste kolla..

men har ni tips på va jag kan skriva om ?
något ni vill läsa om eller så ?
kom med så många förslag som möjligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv lite om hur andre är

2013-01-29 @ 21:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0