SLAPP SÖNDAG

förlåt för att ja inte har bloggat i helgen, men har faktiskt inte alls haft tid.

FREDAG - va i skolan, hade rätt tråkiga lektioner och så, dubbel so sista lektionerna.
det sluter verkligen att sluta dagen med so, men sen efter skolan så stack jag hem och duschade, cyklade ner och köpte kinamat, åt, packade och stack ner till domarutbildningen.
den var från sex till åtta, sen cyklade ha snabbt till min fotbollsträning som va åtta till tio.
efter den så stack jag hem till min André, hade mysstund i jacuzzin, kollade på film och somnade rätt tidigt.

LÖRDAG - ställde klockan en timme för tidigt, så jag och André hann mysa lite på morgonen framför tvn och äta frukost innan jag skulle sticka.
jag var domare åtta matcher i romelecupen och tjänade pengar, faktiskt kul även om dom ja dömde va små.
sen fick ja snabba mig hem och duscha, fixa mig och så, sen fick vi gester vid fem då kom André också.
André fixade Sims 3 till mig, ihihi !
sen stack han hem vid halv ett typ, jag låg och kollade på film ett tag och sen somnade jag.

SÖNDAG/IDAG - blev väckt av min sämsta vän "veckar klockan" idag vid sju imorse, snabbt fick ja ta på mig och sjätte upp håret och äta lite sen sticka till romelecupen och döma.
dom ja dömde idag va ett år yngre än igår och shit vilken skillnad ett år gör alltså.
sen stack ja hem efter åtta matcher och va en liten stund hos André för att hämta min laddare, sen hem och bara slappa, kollade på disney channel och nu ligger ja och spelar spel på telefonen.
OM EXAKT EN VECKA BLIR JAG SWEET SIXTEN !
va bara tvungen att skriva det, men nu ska ja spela lite igen, skriver kanske lite mer ikväll.


Kommentarer
Postat av: V

När kommer svaren?

Svar: nu :)
Amanda Roséus

2013-01-20 @ 18:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0