SVAR PÅ FRÅGA

frågan är : skriv lite om hur André är.

mitt svar är : André är den mest snäll och omtänksamma person jag någonsin har träffat.
innan vi blev tillsammans så började jag gilla han för hans personlighet och det hjälper ju inte att han är otroligt snygg också.
han finns alltid där för mig om det skulle vara något, vi delar allt med varandra, han vet nästan mer om mig än vad jag själv vet.
jag är expert på att ge mig gulliga komplimanger och vi skojar väldigt ofta med varandra.
vissa dagar bara sitter vi och skrattar åt allting och det älskar jag.
han är det bästa pojkvännen man någonsin kan önska sig och jag älskar honom mer än något annat !!

hoppas att det var ett bra svar, fortsätt att komentera vad ni vill att jag ska skriva om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0