DÅLIGT VÄDER IDAG ..

.. men vad gör det mig som ändå jobbat hela dagen liksom ?
jo en sak har regnet gjort, jag fick stå ute och vänta på bussen i ös regn imorse,
det var verkligen skit tråkigt och jobbigt, jag fick sen sitta dyngsur på bussen.
men annars har dagen varit bra, inte överdrivet mycket att göra som igår, utan lite hela tiden.
så mycket skönare.

igår fyllde världens bästa pappa år,
så efter jobbet mötte André mig vid bussen och sen stack vi hem till mig och fick underbart god middag,
sen även efterrätt, glass med massa gott till.
sen stack jag och André hem till honom och sov där, kollade först på film innan vi somnade.

ikväll ska jag inte göra någonting speciellt, ska nog ta och kolla på tv och bara ta det lugnt.
men mer om vad jag gör senare kommer upp sen,
ha det bra så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0