GRILLNING MED VÄNNER TILL FAMILJEN

idag övningskörde jag i unigefär 40 minuter, sjukt kul.
sen åt jag hamburgare med hemma gjord flädersaft.
sen har jag duschat och packat inför imorgon, då vi åker till Stockholm.
ska bli så himla kul och jag kommer fota riktigt mycket så det kommer mobil bilder under dagarna och bilder från min systemkameran nästa vecka.

känner ni också er riktigt glada på sommaren när det blir fint väder med sol och värme ?
jag blir det, men sen så kommer det en halv dålig dag då det molnigt och inte varmt,
då blir man jätte deprimerad och har ingen aning om vad man ska göra ..
det är jätte jobbigt, men nu så ska jag spela lite candy crush innan gesterna kommer.
kommer kanske lite bilder senare ikväll så håll utkik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0