JOBBIG JOBBDAG

dagen har varit otroligt jobbig och krävande men ändå bra,
imorse när jag vaknade var jag så varm att jag trodde jag skulle dö.
men tjugo minuter senare satt jag på bussen iväg mot jobbet..
ni vet att det jobbigaste med mitt jobb är att det tar en och en halv timme att komma dit,
och sen på hemvägen måste jag först vänta runt 40 minuter och sen åker jag i en och en halv timme.
annars hade mitt jobb varit mycket bättre, problemet nu är att jag är borta precis hela dagen från åtta till halv sju på kvällen, men jag får leva med det.

nu har jag bara en kvart till bussen ska gå, sen ikväll så ska jag träffa min älskade pojkvän.
så mysigt, vi hörs mer senare innan jag somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0