KVÄLLSBLOGGAR

som nästan alla andra så har jag inte lika mycket tid att skriva på bloggen nu som vid vardagen.
det suger verkligen och jag försöker verkligen att uppdatera bra och roliga inlägg så ofta som det går,
vissa gånger sitter jag och skriver inlägg och är glad för det och sen vill det inte publiceras,
då får jag damp och känner att det Inge är lönt.

jag ska också berätta att bilderna ifrån Stockholm kommer när jag lagt in dem på daton och kollat igenom dem.
det kommer iallafall upp jag lovar er.

igår kan jag berätta att jag och André var på tosselilla, det var en helt underbar dag.
vi hade så himla roligt, skrattade, åkte karuseller, badade, åt, gick "Tarzan banan", kollade på djur, åt igen och hade det så himla mysigt.
dock hade vi lite otur med vädret eftersom det var molnigt, men det var ändå 24 grader varmt så de var bra.

idag har vi varit på badet i veberöd,
så mysigt också, sen ikväll har jag spelat kort med min syster.
sen blev vi chips sugna så vi tog fram chips och tillbehör.
vi kollade också på Hannah Montana först och sen High school musikal 3,
så himla bra tror nog jag sätt den runt tjugo gånger.

men nu ska jag försöka sova i mitt kokheta rum, imorgon väntar fler äventyr.
ni får ha det bra sålänge, uppdaterar så mycket jag kan imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0