MYSER SÅHÄR EFTER JOBB

igår hade jag inte alls tid att blogga faktiskt,
jag sov hela vägen på bussen till jobbet, vaknade upp typ en minut innan jag skulle av.
sen slet jag på jobbet hela dagen,
det börjar bli mycket att göra nu när vi kommer längre in i sommaren.
sen på lunchen satt jag och snackade med en arbetskamrat.
jag fick sen springa till bussen när jag såg att det stog och var påväg att åka.
sen i Sjöbo så bytade jag buss och hann med att sticka in på Apoteket.
efter jag kom hem så stack jag direkt på spelarmöte med fotbollen och sen träffade jag älskling en stund.

idag så vaknade jag en halvtimme innan bussen skulle gå,
jag hann precis, verkligen tur att bussen var lite sen kan man väl säga ..
på bussen sov jag hela vägen idag igen.
nu har jag precis hoppat på bussen njuter av solen som lyser in på mig.

imorgon så får jag och ni såklart, veta om jag kom in på hantverkar linjen, frisör.
alltså mitt gymnasieval då, jag har kämpat så himla mycket för att nå mitt mål,
imorgon kommer mitt kämpande visas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0